Agency Manager MetLife

Ορόσημα Καριέρας

  • 1/10/1982: Μπαίνει στην οικογένεια της MetLife ως ασφαλιστής
  • 1/1/1986: Γίνεται Διευθυντής Ομάδας
  • 1/3/1988: Γίνεται Διευθυντής Γραφείου Πωλήσεων
  • 1/6/2006: Μπαίνει στο Gallery of Stars (από τις σπουδαιότερες διακρίσεις ενός συνεργάτη της MetLife) και το πορτραίτο του αναρτάται στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ως επιβράβευση για τον επαγγελματισμό του.

Βιογραφικό Αλέξανδρου Μόρντο

Από Συνέντευξή του στο περιοδικό Ασφαλιστική Αγορά:

Για τους... παροικούντες την Ιερουσαλήμ ο κ. Μόρντο και γνωστός είναι και παράδειγμα προς μίμηση. Εμείς, σαν κλαδικό περιοδικό επιχειρούμε μια σειρά ερωτήσεων για να αναδείξουμε στους νεωτέρους και να υπενθυμίσουμε στους παλαιούς κάποιες ασφαλιστικές αξίες. Ελπίζουμε να το πετύχουμε.

Κύριε Μόρντο περιγράψτε μας με λίγα λόγια την πορεία σας στον ασφαλιστικό χώρο γενικά και στην MetLife ειδικότερα.

Α.Μ. : Μετά το πέρας των σπουδών στην Αμερική και αφού υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία, προσλήφθηκα σε μεγάλη Αμερικανική πολυεθνική εταιρεία σαν επιθεωρητής πωλήσεων, θέση που γρήγορα κατάλαβα, ότι δεν μπορούσε να μου προσφέρει αυτά που θα ήθελα. Έτσι σε 3 μήνες παραιτήθηκα! Μετά έφυγα για την Δυτική Αφρική με αρχικό μισθό 4 φορές μεγαλύτερο από όσα έπαιρνα. Εκεί δούλεψα στο οικονομικό επιτελείο Ελληνικής Τεχνικής Εταιρείας. Το καλοκαίρι του 1982 αποφάσισα ότι ναι μεν η Αφρική ήταν πανέμορφη και οι χρηματικές απολαβές υψηλές αλλά τελικά η Ελλάδα θα ήταν η χώρα που θα έκανα καριέρα.

Γρήγορα ξεκαθάρισα ότι η παροχή υπηρεσιών θα ήταν ο τομέας εκείνος, που θα έπρεπε και να κοιτάξω και δια της ατόπου επαγωγής και των διαδοχικών προσεγγίσεων, έφθασα στην οικογένεια της MetLife και ειδικότερα στο Υποκατάστημα του τότε ασφαλιστή μου (από 1975) και φίλου κ.Αθαν.Σκουτέλη.

Γρήγορα κατάλαβα ότι επιτέλους βρέθηκε το κατάλληλο περιβάλλον για μένα. Μια ολόκληρη εταιρεία ήταν έτσι δομημένη, ώστε να με βοηθήσει να πετύχω, με την συνεχόμενη εκπαίδευση, την σωστή καθοδήγηση αλλά ταυτόχρονα και με ελεύθερο πεδίο για ανεξάρτητη δράση. Ό,τι έπρεπε για την ιδιοσυγκρασία μου. Πράγματι το 1984 βγήκα πρώτος ασφαλιστής στην Ευρώπη και το 1985 δεύτερος στον κλάδο υγείας και προσωπικών ατυχημάτων. Από κει και πέρα τα πράγματα έγιναν εύκολα. Πρόκληση, στόχοι, περιβάλλον δομημένο να βοηθά την άνοδο (οικονομική και ταυτόχρονα κοινωνική ), συνεχόμενη βελτίωση της τεχνικής, ανταγωνισμός, συναγωνισμός, επιβράβευση, αξιοκρατία, σωστές σχέσεις με τον Δάσκαλο. Τι άλλο μπορεί να θέλει ένα φιλόδοξο άτομο για να πετύχει;

Είναι γνωστό ότι επί σειρά ετών το Υποκατάστημά σας έχει να επιδείξει κορυφαία ποσοστά Διατηρησιμότητας όχι μόνον σε Ελληνικό, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό, ασφαλώς, σημαίνει ότι αποδίδετε ιδιαίτερη σημασία σε ορισμένους παράγοντες, οι οποίοι οδηγούν στο αποτέλεσμα αυτό. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τους παράγοντες αυτούς;

Α.Μ. : Τον Μάρτιο του 1988 έγινα Διευθυντής Υποκαταστήματος. Έχοντας σωστές και υγιείς βάσεις και ακολουθώντας την φιλοσοφία της MetLife, που ταιριάζει απόλυτα με την δική μου, φθάσαμε σαν Υποκατάστημα σε πράγματι υψηλούς δείκτες διατηρησιμότητας που είχαν σαν αποτέλεσμα παγκόσμιες πρωτιές σε αυτόν τον τομέα. Η βράβευση δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός. Θα έλεγα πως είναι αποτέλεσμα σωστών ενεργειών και επιλογών. Η εμφύσηση του επαγγελματισμού στους συνεργάτες, σε συνδυασμό με την έμφαση στις πωλήσεις με βάση τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και την ισχυρή διοικητική υποστήριξη, είναι οι καθοριστικοί παράγοντες αυτής της επιτυχίας.

Ποιο ρόλο έχει παίξει ο προγραμματισμός στην καριέρα σας;

Α.Μ. : Με ρωτάτε τον ρόλο που έχει παίξει ο προγραμματισμός στην καριέρα μου. Για να είμαστε ειλικρινείς θα πρέπει να ομολογήσω, ότι στον τομέα αυτό πρέπει να βελτιωθούμε. Άλλωστε ο προγραμματισμός είναι και η μία από τις 4 ικανότητες (SKILLS), που πρέπει να έχει ο ασφαλιστής (αλλά και κάθε επαγγελματίας), για να κάνει σωστά τη δουλειά του. Η εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας από άσκοπη σπατάλη και η ταυτόχρονη αξιοποίησή τους σε συνδυασμό με τον κατάλληλο προγραμματισμό φέρνουν καλύτερο αποτέλεσμα, άρα και αύξηση της παραγωγικότητας. Ο μακροχρόνιος προγραμματισμός όμως είναι και αυτός πολύ σημαντικός. Εδώ πια η επιστημονική ορολογία "προγραμματισμός" έρχεται και διά μέσου της εφαρμογής και πείρας γίνεται "τέχνη". Θεωρώ ότι η εκμάθηση αυτής ακριβώς της τέχνης έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην καριέρα μου και θα συνεχίζει να παίζει. Το "όραμα" γίνεται πραγματικότητα μόνον μέσο σωστού προγραμματισμού.

Ποια είναι η φιλοσοφία που διέπει το Υποκατάστημά σας και ποια τα κίνητρα που δραστηριοποιούν περισσότερο τους ανθρώπους σας;

Α.Μ. : Η συνεχής βελτίωση των συνεργατών, ως επαγγελματιών και ως ανθρώπων, θα έλεγα πως είναι η φιλοσοφία του Υποκαταστήματός μας. Με οδηγό αυτή την φιλοσοφία προσπαθούμε καθημερινά να βελτιώσουμε την αξιοπιστία μας στην αγορά, ώστε να ξεχωρίζουμε και να δημιουργούμε δικά μας πρότυπα. Μας βρίσκετε ακριβώς στην εποχή, όπου έχοντας καταλάβει ότι η αγορά δεν συγχωρεί λάθη και έχοντας πίστη στον θεσμό (είμαστε ερωτευμένοι με την δουλειά μας, δεν την αλλάζουμε με τίποτα), ξεκινάμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάλογο με αυτό που παρακολουθούν οι μαθητές πολεμικών τεχνών (δηλ. καράτε κ.λ.π). Η εκπαίδευση γίνεται σε τρία στάδια: Πρώτα μαθαίνουμε τον εαυτό μας. Βαθειά γνώση των δυνατών μας σημείων αλλά και των αδυναμιών μας. Στο δεύτερο στάδιο μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε τους άλλους και να μπορούμε να καταλάβουμε τι μπορεί να είναι αυτό που θα τους κάνει συμμάχους μας ή τους σκληρότερους εχθρούς μας. Τέλος, ο συνδυασμός της γνώσης του εαυτού μας και της γρήγορης αντίληψης του ποιος είναι ο απέναντί μας, μας καθοδηγεί στο να κάνουμε την σωστή προσέγγιση και να προβλέψουμε την όποια αντίδραση, ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη κίνηση. Η συνεχής βελτίωση λοιπόν δημιουργεί έναν ενθουσιασμό στους συνεργάτες, μια που καταλαβαίνουν ότι γίνονται αποτελεσματικότεροι και συνεπώς πιο ευτυχισμένοι σαν άνθρωποι. Η επιτυχία φέρνει την επιτυχία και η επιτυχία δεν έχει οροφή, δεν έχει όριο. Άρα ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και ανυπομονησία θα έλεγα, γιατί ξέρουμε ότι μπορούμε να ανέβουμε όλο και ψηλότερα.

Η οικονομική κρίση είναι ένα γεγονός. Κατά πόσον έχει επηρεάσει τις δραστηριότητες του Υποκ/τος σας και με ποιους τρόπους πιστεύετε ότι μπορούν να ξεπεραστούν οι όποιες αρνητικές συνέπειες;

Α.Μ. : Οικονομική κρίση; Τι είναι αυτό; Για το δικό μας Υποκατάστημα δεν υπάρχει τέτοιο γεγονός με την αρνητική διάσταση, που υπονοεί η ερώτησή σας. Οι δύσκολοι καιροί είναι αυτοί που δεν αφήνουν να εφησυχάσουμε αλλά μας σπρώχνουν να γίνουμε αποτελεσματικότεροι. Μπορεί να υπάρχει ύφεση σε κάποιους τομείς. Εμείς τότε θα ψάξουμε εκεί που δεν υπάρχει. Παρακολουθούμε συνέχεια το περιβάλλον και είμαστε ενήμεροι των εναλλακτικών λύσεων που μπορεί να θεωρεί ότι έχει κάποιος πελάτης, ώστε να μπορούμε να τον καθοδηγήσουμε σωστότερα για την πραγματική κάλυψη των αναγκών του. Άλλωστε η "ύφεση" δεν ήταν κάτι το ξαφνικό. Δεν μας βρήκε απροετοίμαστους. Φαίνονταν ότι θα έλθει και δυστυχώς φαίνεται ότι θα μείνει για αρκετά χρόνια ακόμα. Έτσι με περισυλλογή, φαντασία, επιστημονική προσέγγιση στο θέμα και θετικό τρόπο σκέψης, θωρακίσαμε τους συνεργάτες και δημιουργήσαμε επαγγελματικό κλίμα στο Υποκατάστημα, με αποτέλεσμα 50% αύξηση πρωτοετών ασφαλίστρων έναντι της περσινής χρονιάς.

Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που θα ήθελε να ασχοληθεί (αλλά και να πετύχει) στον ασφαλιστικό χώρο;

Α.Μ. : Δεν υπάρχει μαγική συνταγή, ούτε κανένα μυστικό που γνωρίζω μόνο εγώ και δεν θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Πιστεύω ότι μπορεί να πετύχει ο καθένας στον ασφαλιστικό χώρο. Ειλικρινά το πιστεύω. Φτάνει να το θελήσει και ο ίδιος. "Μπορείς, άμα πιστέψεις ότι μπορείς", είναι μια θαυμάσια αρχή να ενστερνιστεί κάποιος που θέλει να ξεκινήσει στον χώρο μας. Κατ' αρχήν δεν υπάρχουν μαγικά αποτελέσματα χωρίς σκληρή δουλειά, όραμα, επιμονή και υπομονή. Αυτά είναι τα κλειδιά που ανοίγουν την πόρτα της επιτυχίας. Ας αρχίσουμε μαθαίνοντας τον εαυτό τους. Πιστεύω ακράδαντα ότι η ζωή τους όλη πρέπει να είναι μια ατελείωτη προσπάθεια για την βελτίωση του πνεύματος και του σώματος, ώστε ν' αντιμετωπίσουν τον χειρότερό τους εχθρό... τον εαυτό τους! Ειλικρινά πιστεύω ότι ο μόνος δρόμος για την επιτυχία είναι η καθημερινή εφαρμογή των απλών κανόνων των πωλήσεων, η πίστη στον θεσμό, η εξυπνάδα του ν' ακούν, να μαθαίνουν αλλά και να εφαρμόζουν αυτά που κάνουν οι επιτυχημένοι σε καθημερινή βάση. Τέλος, σωστές συνήθειες εργασίας και επαγγελματισμός.

Terms of use | Privacy Statement | κατασκευή ιστοσελίδων netstudio